Automatische handtekening / ondertekening instelling voor je email
Je kunt je e-mailberichten automatisch laten afsluiten met een handtekening of ondertekening. Dit is handig, zodat je niet telkens opnieuw de afsluiter hoeft te typen.
Het instellen van je handtekening doe je in het mailprogramma waarin je werkt. Dit verschilt dus per programma. Hieronder vind je een aantal snelkoppelingen naar handleidingen voor diverse programma's.
Mail je via de webmail? Dan kan je het daar eenvoudig instellen via dit stappen plan:
- Login met je e-mailadres en wachtwoord op https://mailserver.myonline.company
- Ga naar 'Instellingen'
- Ga naar 'Identiteiten'
- Ga naar de eerste optie is in de lijst
- Vul onderaan de 'Ondertekening' in, en klik op 'Opslaan'
Gebruik je een ander programma, gebruik dan een van deze handleidingen:
- Apple Mail: https://support.apple.com/nl-nl/guide/mail/mail11943/mac
- Windows Mail: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-handtekening-maken-in-e-mail-voor-windows-10-c07a46ad-8258-45b1-926a-4429a0aa1f9a
- Outlook 2013 en hoger: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-handtekening-maken-en-toevoegen-aan-berichten-8ee5d4f4-68fd-464a-a1c1-0e1c80bb27f2
- Outlook 2007 en 2010: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-handtekening-maken-en-toevoegen-aan-berichten-8ee5d4f4-68fd-464a-a1c1-0e1c80bb27f2#ID0EAADAAA=Office_2007_-_2010
Bijgewerkt op: 28/04/2025
Dankuwel!