Artikelen over: Domeinnamen, email & DNS

Automatische handtekening / ondertekening instelling voor je email

Je kan je email berichten automatisch laten afsluiten met een handtekening of ondertekening. Dat is handig zodat je niet elke keer de afsluiter opnieuw hoeft te typen.

Het instellen van je handtekening, doe je in het mailprogramma waarin je werkt. Dat is voor elk programma dus anders. Hieronder vindt je een aantal snelkoppelingen naar handleidingen voor diverse programma's.

Mail je via de webmail? Dan kan je het daar eenvoudig instellen via dit stappen plan:

Login met je e-mailadres en wachtwoord op https://mailserver.myonline.company
Ga naar '**Instellingen**'
Ga naar '**Identiteiten**'
Ga naar de eerste optie is in de lijst
Vul onderaan de '**Ondertekening**' in, en klik op '**Opslaan**'



Gebruik je een ander programma, gebruik dan een van deze handleidingen:

Apple Mail: https://support.apple.com/nl-nl/guide/mail/mail11943/mac
Windows Mail: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-handtekening-maken-in-e-mail-voor-windows-10-c07a46ad-8258-45b1-926a-4429a0aa1f9a
Outlook 2013 en hoger: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-handtekening-maken-en-toevoegen-aan-berichten-8ee5d4f4-68fd-464a-a1c1-0e1c80bb27f2
Outlook 2007 en 2010: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-handtekening-maken-en-toevoegen-aan-berichten-8ee5d4f4-68fd-464a-a1c1-0e1c80bb27f2#ID0EAADAAA=Office_2007_-_2010

Bijgewerkt op: 06/05/2024

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!