Artikelen over: Domeinnamen, email & DNS

Algemene Email instellingen

Als je een mailpakket bij MKB Marketing Team hebt geregistreerd, kun je deze via je favoriete email client (bijv. Outlook, Thunderbird, Apple Mail, iPhone/[iPad](/hc/nl/articles/115002768325-Email-instellen-op-je-iPad-iOS-10-3-) (iOS), Android of Windows Phone, etc.) instellen.

Bij het aanmelden heb je een email ontvangen met je aanmeld gegevens.

Let op. Er komt pas nieuwe email binnen als je een nieuwe domeinnaam hebt geregistreerd of nadat je een bestaande domeinnaam hebt verhuisd. Het kan tot 24 uur duren, voordat een nieuwe registratie of verhuizing volledig is doorgevoerd bij het SIDN (Stichting Internet Domeinnamen Nederland).

Hieronder vind je alle benodigde gegevens:

Type account: IMAP

Mailadres: Je aangemelde mailadres
Gebruikersnaam: Je volledige mailadres
Wachtwoord: Zelf gekozen (weet je dit wachtwoord niet meer? » Opnieuw instellen)

Inkomende mailserver: mailserver.myonline.company
Poort inkomende mailserver: 993

Uitgaande mailserver (SMTP): mailserver.myonline.company
Poort uitgaande mailserver: 465

Wij ondersteunen een versleutelde SSL verbinding.

Optioneel: voorvoegsel IMAP-pad: INBOX

Je kunt je emails overal bekijken door in te loggen via je webmail: https://mailserver.myonline.company
Hiervoor log je in met je mailadres en je wachtwoord.

Voor uitgaande mail is server verificatie nodig. De login gegevens zijn gelijk aan die van de inkomende server.

*

POP3 / POP

Wij adviseren het gebruik van IMAP, hiervoor bieden we ondersteuning en hebben we support-videos beschikbaar. Indien je toch het verouderde POP3 wilt gebruiken, is dit op eigen risico. Gebruik de volgende instellingen om verbinding te maken met POP3.

Type account: POP3
Poort inkomende mailserver: 995

Overige instellingen blijven gelijk.

Bijgewerkt op: 06/05/2024

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!