Problemen met email - geen verbinding met server - geen mail kunnen versturen - spam
Let op. Ben je op dit moment op vakantie? Dan kan het zijn dat je slecht internet hebt of dat je lokale accommodatie beperkt internettoegang biedt. Hierdoor kun je mogelijk geen gebruikmaken van je mailprogramma (zoals Outlook of Mail).
Wij raden aan om in dit geval de webmail te gebruiken: mailserver.myonline.company
*
» Ga naar status.mkbmarketingteam.nl »
Je hebt bij het aanmaken van je mailbox de login gegevens van ons toegestuurd gekregen, op het email adres dat ook wordt gebruikt om in te loggen in het platform bij mkbmarketingteam.nl.
Ga naar: https://mailserver.myonline.company
Log hier in met je gebruikersnaam (volledige mailadres) en wachtwoord
Lukt het inloggen? Dan weet je zeker dat je gegevens kloppen.
Lukt het niet? Dan is de combinatie van je gebruikersnaam en wachtwoord fout.
Controleer of je het wachtwoord correct overneemt. Let op hoofdletters "i" en kleine letters "L", want deze kunnen erg op elkaar lijken.
Lukt het nog steeds niet? Ga dan door naar de volgende oplossing:
Indien je je login gegevens niet meer weet of de bekende gegevens komen niet overeen, dan doe je het volgende:
Volg deze stappen om het wachtwoord van je e-mail te wijzigen:
Login op https://mkbmarketingteam.nl/login
Ga bij 'Mijn Diensten' naar het betreffende e-mailpakket
Klik op 'Open control panel' naast de juiste domeinnaam
Er wordt een nieuw venster geopend. Kies daar voor 'Email Addresses'
Klik op het juiste e-mailadres
Hier kan je een nieuw wachtwoord opgeven. Je moet het nieuwe wachtwoord 2x invullen. Bij 'Password' en bij 'Confirm password'. Zorg er voor dat je een sterk wachtwoord kiest.
Probeer nu stap 2 opnieuw.
Dit betekent eigenlijk maar één ding: Je server-instellingen zijn niet correct.
Als je IP adres niet geblokkeerd is, zijn je instellingen waarschijnlijk niet correct. Er zijn twee instellingen die je kunt controleren.
Lukt het ontvangen van emails niet?
Controleer of je SSL aan hebt staan en dat de inkomende poort ingesteld staat op 993. De mailserver zelf moet staan op: mailserver.myonline.company
Lukt het versturen van emails niet?
Controleer of je SSL aan hebt staan en dat de uitgaande poort ingesteld staat op 465. De mailserver zelf moet staan op: mailserver.myonline.company
Voor uitgaande mail is verificatie vereist. Deze instellingen zijn hetzelfde als de instellingen voor de inkomende mail (je gebruikersnaam en wachtwoord).
Kijk voor een volledig overzicht van instellingen naar dit overzicht: » Email instellingen.
Wij raden aan om in dit geval de webmail te gebruiken: mailserver.myonline.company
*
Stap 1: Controleer of wij momenteel een storing hebben
» Ga naar status.mkbmarketingteam.nl »
Stap 2: Kloppen je login gegevens?
Je hebt bij het aanmaken van je mailbox de login gegevens van ons toegestuurd gekregen, op het email adres dat ook wordt gebruikt om in te loggen in het platform bij mkbmarketingteam.nl.
» Je weet je login gegevens:
Ga naar: https://mailserver.myonline.company
Log hier in met je gebruikersnaam (volledige mailadres) en wachtwoord
Lukt het inloggen? Dan weet je zeker dat je gegevens kloppen.
Lukt het niet? Dan is de combinatie van je gebruikersnaam en wachtwoord fout.
Controleer of je het wachtwoord correct overneemt. Let op hoofdletters "i" en kleine letters "L", want deze kunnen erg op elkaar lijken.
Lukt het nog steeds niet? Ga dan door naar de volgende oplossing:
» Je weet je login gegevens niet meer:
Indien je je login gegevens niet meer weet of de bekende gegevens komen niet overeen, dan doe je het volgende:
Volg deze stappen om het wachtwoord van je e-mail te wijzigen:
Login op https://mkbmarketingteam.nl/login
Ga bij 'Mijn Diensten' naar het betreffende e-mailpakket
Klik op 'Open control panel' naast de juiste domeinnaam
Er wordt een nieuw venster geopend. Kies daar voor 'Email Addresses'
Klik op het juiste e-mailadres
Hier kan je een nieuw wachtwoord opgeven. Je moet het nieuwe wachtwoord 2x invullen. Bij 'Password' en bij 'Confirm password'. Zorg er voor dat je een sterk wachtwoord kiest.
Probeer nu stap 2 opnieuw.
Stap 3: Fout: Er kan geen verbinding gemaakt worden met de server.
Dit betekent eigenlijk maar één ding: Je server-instellingen zijn niet correct.
» Je instellingen zijn niet correct
Als je IP adres niet geblokkeerd is, zijn je instellingen waarschijnlijk niet correct. Er zijn twee instellingen die je kunt controleren.
Lukt het ontvangen van emails niet?
Controleer of je SSL aan hebt staan en dat de inkomende poort ingesteld staat op 993. De mailserver zelf moet staan op: mailserver.myonline.company
Lukt het versturen van emails niet?
Controleer of je SSL aan hebt staan en dat de uitgaande poort ingesteld staat op 465. De mailserver zelf moet staan op: mailserver.myonline.company
Voor uitgaande mail is verificatie vereist. Deze instellingen zijn hetzelfde als de instellingen voor de inkomende mail (je gebruikersnaam en wachtwoord).
Kijk voor een volledig overzicht van instellingen naar dit overzicht: » Email instellingen.
Bijgewerkt op: 03/10/2024
Dankuwel!