Artikelen over: Support

Mail afspraak met medewerker

Heb je problemen met je e-mail? Dan helpen wij je graag met het oplossen hiervan.
Kijk altijd eerst even in onze kennisbank, wie weet staat het antwoord op je vraag hier al tussen.

Wil je toch graag hulp van een medewerker? Dan kun je via mail, chat of telefonisch contact met ons opnemen en zullen wij een bel-afspraak met je inplannen om mee te kijken.
Voorafgaand aan de afspraak vragen wij je op AnyDesk te downloaden op het apparaat waar je hulp wil. Met dit programma kunnen wij live meekijken op jouw scherm en zo nodig kunnen wij deze ook op afstand bedienen.

AnyDesk voor MacOS:
Ga naar https://anydesk.com/nl/downloads en klik op 'download'
Volg de stappen om AnyDesk te downloaden. Zorg ervoor dat je AnyDesk volledige toegang tot je apparaat geeft.
Je krijgt nu een scherm met een code te zien. Geef deze code door tijdens je bel-afspraak. Je krijgt dan een pop-up scherm te zien waarin nogmaals om je toestemming wordt gevraagd.

Na het beëindigen van de sessie kunnen wij geen verbinding meer maken met je apparaat, totdat je hier opnieuw toestemming voor geeft.

||| Let op: in bovenstaande video zie je dat na downloaden wordt gevraagd om toestemming op drie vlakken; schermopname, toegankelijkheid en volledige schijftoegang. Zorg ervoor dat je voor alle drie toestemming geeft.

Bijgewerkt op: 24/04/2025

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!