Je kan je email berichten automatisch laten afsluiten met een handtekening of ondertekening. Dat is handig zodat je niet elke keer de afsluiter opnieuw hoeft te typen.
Het instellen van je handtekening, doe je in het mailprogramma waarin je werkt. Dat is voor elk programma dus anders. Hieronder vindt je een aantal snelkoppelingen naar handleidingen voor diverse programma's.
Mail je via de webmail? Dan kan je het daar eenvoudig instellen via dit stappen plan:
- Login met je e-mailadres en wachtwoord op https://mailserver.myonline.company
- Ga naar 'Instellingen'
- Ga naar 'Identiteiten'
- Ga naar de eerste optie is in de lijst
- Vul onderaan de 'Ondertekening' in, en klik op 'Opslaan'
Gebruik je een ander programma, gebruik dan een van deze handleidingen:
- Apple Mail: https://support.apple.com/nl-nl/guide/mail/mail11943/mac
- Windows Mail: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-handtekening-maken-in-e-mail-voor-windows-10-c07a46ad-8258-45b1-926a-4429a0aa1f9a
- Outlook 2013 en hoger: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-handtekening-maken-en-toevoegen-aan-berichten-8ee5d4f4-68fd-464a-a1c1-0e1c80bb27f2
- Outlook 2007 en 2010: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-handtekening-maken-en-toevoegen-aan-berichten-8ee5d4f4-68fd-464a-a1c1-0e1c80bb27f2#ID0EAADAAA=Office_2007_-_2010
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.