In sommige gevallen kan het handig zijn om je inkomende mails automatisch te beantwoorden met een 'auto-reply' of 'Out of office-reply'. Mensen die jou mailen krijgen dan automatisch een mailtje terug met een door jou geschreven standaard antwoord.
Hoe stel je zo'n 'Auto-reply' in voor je mail?
Om gebruik te maken van deze functie dienen je domeinnaam en mail geregistreerd te zijn bij mkbmarketingteam.nl / MyOnline.Company. Ga dan als volgt te werk;
- Log in in de backoffice van mkbmarketingteam.nl. (het blauwe gedeelte)
- Kies bij 'Mijn Diensten' het betreffende e-mailpakket
- Kies 'Open control panel' voor het mailpakket dat je wilt instellen. Een nieuw venster met het Controlpanel wordt geopend.
- In dit controlpanel kies je 'Email addresses'
Je krijgt dan een overzicht van alle mailadressen die op deze domeinnaam bestaan.
- Klik op het mailadres waarvoor je de 'Autoreply' wilt instellen.
- Bovenin zie je vier tabladen waaruit je kunt kiezen en je kiest Auto-Reply
- Vul de velden in volgens onderstaand scherm;
Je 'Auto-reply' is nu ingesteld.
Indien je geen einddatum in vult, blijven de 'Auto-reply's' verzonden worden tot het handmatig wordt uitgeschakeld.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.